Olen kai jo oppimassa itseäni, ainakin opettelen. Alan muistamaan millainen olen aina ollut.
Osaan kulkea kohti unelmiani nyt, kun ymmärrän olevani minä.


lauantai 13. maaliskuuta 2010

Kevättä kotiin





Kotiin on tullut pikkuisen uudistusta. Hieman uutta vanhan sekaan.

Omaa kotia kuvatessa tuli mieleen, kuinka lähelle voikin olla niin paljon matkaa toisinaan. Ei pitäisi koskaan tinkiä siitä, mikä on tärkeintä. Tähän voisi taas lainata Saapas Operaation Pekkaa: "Ensin minä, sitten vasta muut. Ellen ensin minä, eivät myöskään muut." Omaa itseä ei saa unohtaa, vaikka toisetkin täytyy ottaa huomioon. Jos ei voi itse hyvin, ei voi lähipiirikään. Ja totta on myös sanonta: "Jos katsoo liian kauan liian kaus, lakkaa näkemästä lähelle."

Muistetaan itsemmekin aina välillä :)!
















1 kommentti:

Lisabell kirjoitti...

Löysin blogisi sisustusideat.netin kautta.

Katselin ihanan ihania kuvia ja jäin miettimään, että kuinka oot mahtanut toteuttaa noi vessan pyyhkeiden nimikoinnit???